Pages

joi, 20 septembrie 2012

Cum să obțineți un împrumut pentru a cumpăra o casă


Cumpararea unei locuinte prin credit, se poate face doar daca avem niste bani economisiti pentru achitarea avansului
Atunci cand mergem la banca si solicitam un credit ipotecar  sau unul acordat prin intermediul programului guvernamental Prima Casa pentru a cumpara o locuinta, banca cere sa venim si noi cu o anumita suma la achizitia imobilului.
Suma minima solicitata ca si avans depinde de tipul creditului dar si de moneda in care vrem sa ne luam acel imprumut. Pentru un credit ipotecar, avansul este mai mare daca alegem varianta in valuta, care este si cea mai ieftina in prezent. Valoarea avansului pentru credite in valuta este de minim 25%, iar in unele cazuri 20%, daca solicitantul incaseaza salariul in valuta creditului. Un avans mai mic este solicitat la creditele in moneda nationala, de 15% din valoarea imobilului.

Diferenta de avans este rezultatul modificarilor aduse normelor de creditare de catre Banca Nationala la finalul anului trecut si implementate de bancheri incepand cu 2012. Prin intermediul unui avans mai mic la creditele in lei, BNR a dorit sa incurajeze creditarea in moneda nationala, insa asa dupa cum rezulta si din rapoatele Bancii Nationale, romanii prefera in continuare sa se imprumute in valuta, si in pecial in euro, deoarece dobanzile sunt in continuare mult mai mici.
Cel mai mic avans il regasim la creditele Prima Casa , valoarea acestuia este de 5% atat la creditele in valuta cat si la cele in moneda nationala.
Ce facem insa cand vrem sa cumparam o locuinta dar nu am economisit nici un ban pentru aceasta investitie? Daca nu aveti de unde sa obtineti banii de avans, solutia ramane tot la banca. Aceasta va poate oferi un credit de nevoi personale fara garantii imobiliare, daca suma necesara nu depaseste suma de 15.000 euro, credit care ar trebui sa fie suficient pentru o locuinta de 60.000 euro, iar tipul de credit este unul ipotecar in valuta, la care avansul este de minim 25%.
In cazul in care valoarea locuintei este mai ridicata, avem nevoie de mai multi bani pentru plata avansului si putem oferi bancii o garantie imobiliara, atunci putem apela la un credit de nevoi personale  cu ipoteca, la care suma maxima poate ajunge la cateva sute de mii de euro, insa perioada imprumutului nu poate depasi 5 ani.
Evident, toate aceste credite sunt conditionate de existenta unor venituri care sa permita acordarea de catre banca in primul rand a creditului de nevoi personale si apoi a celui ipotecar, in conditiile in care bancherii permit in prezent un grad de indatorare mediu de aproximativ 50%.
Nu s-au gasit articole relevante acestui subiect.

5 comentarii:

  1. Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, împrumuturi ipotecare, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare negarantate, finanțare de proiect etc ... Sau pur și simplu refuzați împrumutul de la o bancă sau instituție financiară din unul sau mai multe motive? Suntem soluțiile potrivite pentru credit! Oferim împrumuturi pentru companii și persoane fizice cu o dobândă scăzută și accesibilă a dobânzii de 2%. Deci, dacă sunteți interesat de un împrumut urgent și garantat. Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail astăzi Via: elegantloanfirm@hotmail.com.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare tuturor!
    Sunt Maria, locuiesc în prezent în Bălți, Moldova. În prezent sunt văduvă cu Doi copii și am rămas blocată într-o situație financiară în octombrie și a trebuit să mă refinanțez și să îmi plătesc facturile. Am încercat să caut împrumuturi de la diverse firme de împrumut, atât private cât și corporative, dar niciodată cu succes, iar majoritatea baăncilor mi-au refuzat creditul. Dar, așa cum ar avea Dumnezeu, am fost prezentat unui Cooperativ Runs de către un bărbat al lui Dumnezeu, un creditor privat de împrumut care mi-a acordat un împrumut de 80.000 euro și astăzi sunt proprietar de afaceri și copiii mei se descurcă bine în acest moment, dacă trebuie să contactați orice firmă cu referire la asigurarea unui împrumut fără garanție, fără cec de credit, niciun co-semnatar cu doar 2% dobândă și planuri de rambursare mai bune și program, vă rugăm să contactați domnul Dante Paola prin e-mail: dantecooperativehelp@hotmail.com El nu știe că fac asta, dar acum sunt atât de fericit și am decis să îi las pe oameni să știe mai multe despre el și, de asemenea, vreau ca Dumnezeu să-l binecuvânteze mai mult. Îl puteți contacta prin e-mailul său: dantecooperativehelp@hotmail.com pentru apel rapid de chat sau whatsapp / +35677926593

    Mulțumiri
    Maria

    Buna,

    Aveți nevoie de o dobândă de împrumut legitimă de 2% ?, Dante Paola Cooperativa Ajutor oferă credite pentru persoane fizice și organizații Împrumut, împrumuturile noastre sunt bine asigurate și securitatea maximă este prioritatea noastră, oferim împrumuturi disponibile.

    * Împrumuturi personale (securizate și negarantate)
    * Împrumuturi de afaceri (securizate și nesigure)
    * Împrumut combinat
    * Împrumut de consolidare și multe altele:

    Dacă sunteți interesat, reveniți la noi cu primirea acestui e-mail pentru a permite desfășurarea tranzacției, puteți contacta prin e-mail: dantecooperativehelp@hotmail.com, pentru apel rapid de chat sau whatsapp / +35677926593

    Toate cele bune,
    Dante Paola,
    Sună / Whatsaap +35677926593
    C.E.O / consultant general.
    Dante Paola Cooperative Help.
    dantecooperativehelp@hotmail.com

    Buna,
    Sunteți în căutarea unui creditor de renume, obosit de a fi refuzat de bănci și ipotecare, sunteți obosit să căutați fonduri pentru finanțarea afacerii dvs. sau sunteți jenat că nu vă puteți plăti datoriile și facturile? Vă gândiți să obțineți un ajutor financiar? în timp ce nu vă grăbiți acum și preiați împrumutul garantat și securizat astăzi, contactați-ne prin e-mail: dantecooperativehelp@hotmail.com, pentru apel rapid de chat sau whatsapp / +35677926593.

    RăspundețiȘtergere
  3. Halo, sunt Helena Julio din Ecuador, vreau să vorbesc bine despre Serviciul de finanțare Le_Meridian pe acest subiect. Serviciul de finanțare Le_Meridian îmi oferă sprijin financiar atunci când toată banca din orașul meu a respins cererea de a-mi acorda un împrumut de 500.000,00 USD. Am încercat tot ce am putut pentru a obține un împrumut de la băncile mele aici, în Ecuador, dar m-au respins cu toții, deoarece creditul meu era scăzut, dar cu harul dumnezeiesc, am aflat despre Le_Meridian, așa că am decis să încerc să solicit acest împrumut. Cu Dumnezeu dispus să-mi acorde un împrumut de 500.000,00 USD cererea de împrumut pentru care băncile mele din Ecuador m-au refuzat, a fost foarte grozav să fac afaceri cu ele, iar afacerea mea merge bine acum. Iată Le_Meridian Financing Investment Email / WhatsApp Contact dacă doriți să aplicați împrumuturi de la ei.Email:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Contact: + 1-989-394-3740.

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut tuturor, astăzi sunt super încântat. Am văzut comentarii de la persoane care au primit deja un împrumut de la Sabinehelps@gmail.com și apoi am decis să mă înscriu pe baza recomandărilor lor. În urmă cu câteva ore, am confirmat un total de 10.000 de euro pe care i-am solicitat din contul meu bancar. Aceasta este o veste foarte bună și sfătuiesc oricui are nevoie de un împrumut real pentru a depune o cerere prin e-mail: sabinhelps@gmail.com sau whatsapp la +79267494861.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum am obținut suma dorită de împrumut de la o companie de împrumut de încredere (peterheps01 @ outlook) {(peterheps01 @ outlook)} după ce am aplicat de două ori de la diferiți creditori care au pretins că sunt creditori chiar aici pe acest forum, am crezut că împrumuturile lor sunt reale și am aplicat, dar nu mi-au dat niciodată împrumut până când un prieten de-al meu nu mi-a prezentat dl. Peter Loan Company, care mi-a promis că mă va ajuta cu un împrumut al dorinței mele și a făcut cu adevărat ceea ce a promis fără nicio formă de întârziere, am avut îndoieli, dar nu am apucat niciodată să cred. Nu m-am gândit niciodată că mai există creditori de încredere până când îl cunosc pe domnul Peterhelps, care m-a ajutat cu împrumutul și mi-a schimbat viața în bine. Știu că există încă mulți creditori buni acolo, dar v-aș sfătui să încercați dl Peter Peter Company Loan, grija și înțelegerea sa. nu știu dacă aveți nevoie și de un împrumut urgent sau doriți finanțare pentru proiectele dvs., așa că nu ezitați să contactați dl peterhelps Loan Company adresa sa de e-mail este (peterheps01 @ outlook)

    RăspundețiȘtergere